کد مطلب: 245947
رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل خبرداد:
برگزاري مانور زلزله و ايمني در اداره جهاد کشاورزي اردل
تاریخ انتشار : 1401/10/21 12:57:28
نمایش : 410
مسلم رئيسي گفت:مانور زلزله و ايمني با هدف ايجاد آمادگي هاي لازم در برابر زلزله و در نهايت کاهش تلفات و خسارات ناشي از آن در اداره جهاد کشاورزي شهرستان اردل برگزار شد.
به گزارش هفت چشمه، مسلم رئيسي رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز بابيان اين خبر گفت:در راستاي تحقق اهداف پدافند غير عامل و حفظ آمادگي کارکنان جهاد کشاورزي شهرستان اردل جهت مقابله با بحران و بلاياي طبيعي، مانور زلزله و ايمني با همکاري کارشناس هلال احمر اين شهرستان  برگزار شد.

رئيسي با بيان اينکه اين مانور بر اساس سناريوي از پيش طراحي شده فرضي در چند مرحله اجرا شداظهار کرد: بهترين راه مقابله با بحران هاي طبيعي آموزش هاي ضروري از پيش تعيين شده براي حفظ آرامش و کنترل احساسات و نيز ارايه راهکارها و راهبردهاي عملي مقابله با بلاياي طبيعي است.

وي با اشاره به اينکه برگزاري چنين مانورهايي براي آمادگي بيشتر در هنگام وقوع زلزله ضروري به نظر مي رسد؛ طراحي سناريوهاي فرضي براي اجراي اين گونه مانورها را به عاملي مهم براي تبديل مهارت هاي آموزشي به مهارت هاي کاربردي تلقي کرد و گفت: خوشبختانه در سال هاي اخير برگزاري مانور زلزله در دستگاه هاي اجرايي توانسته است آمادگي نسبتا خوبي را براي کارمندان به همراه بياورد و اداره جهاد کشاورزي نيز از جمله دستگاه هاي فعال در اين زمينه است.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg